Цифрові АТС станції - новинка на ринку або новий спосіб реалізації АТС-обладнання? Ні для кого не буде секретом, що все частіше і частіше традиційні технології отримують «друге дихання» і більш просунуту реалізацію завдяки Інтернет-технологій. Цифрові АТС (або ж IP-АТС) - не виняток. В даний час динамічно зростає популярність і затребуваність IP-АТС, які крім функцій IP-телефонії також відмінно справляються з традиційними функціями звичайних офісних АТС. Тільки ось вартість, рівень безпеки, а також спектр «додаткових» можливостей не може не радувати! На сьогоднішній день при організації корпоративної телефонного зв'язку через IP-мережі з використанням IP-АТС можна цілком обійтися без офісної АТС, що (1) істотно знижує витрати на додаткове обладнання, а також (2) сприяє економії на зв'язку.
АТС для IP-телефонії замінюють класичні апаратні АТС або телефонні системи, при цьому вони дозволяють користувачам комунікаційної системи використовувати внутрішні додаткові номери, проводити телефонні / відео конференції, переводити дзвінки, працювати з чергами дзвінків, зв'язуватися з колегами в будь-якій точці світу і багато іншого. Це все можливо просто тому, що, на відміну від традиційних телефонних мереж, всі дзвінки передаються через комп'ютерні мережі у вигляді пакетів даних. Використання VOIP-шлюзу дозволяє підключити існуючі телефонні лінії до IP-АТС (або сервера IP-телефонії) і здійснювати дзвінки через телефонну мережу звичайного телефонного оператора.
IP-PBX (IP-АТС) - одне з найбільш вигідних рішень для організації комунікаційної інфраструктури. Практично весь функціонал системи реалізований через програмне забезпечення, що забезпечує легкість нарощування додаткових функціональних можливостей, проводити модернізацію і оновлення системи і виправляти помилки. При цьому можна працювати як з апаратними IP-PBX (спеціалізоване обладнання з встановленим ПЗ), так і з програмними продуктами (Asterisk). З усього різноманіття різновидів IP-АТС Ви зможете знайти саме те, що вам потрібно - і ми з радістю допоможемо!