Компанії з чисельністю працівників до 50 осіб, з перспективою розширення до 70. Наявність розподіленої офісної архітектури (незалежно від географічного розташування) і необхідність їх об'єднання в загальну телефонну мережу з присвоєнням коротких внутрішніх номерів. В офісі повинен бути проведений Інтернет; можливе збереження існуючого оператора телефонії або підключення нового.
• До 50 внутрішніх абонентів
• До 2-х віддалених підрозділів
• Привітання і голосове меню (IVR)
• Підключення Skype до Asterisk
• Прямий дзвінок з сайту
• Конференцзв'язок і відеодзвінки
• Деталізація і статистика викликів
• Управління через веб-інтерфейс
• Підключення телефонії аналоговим або E1-лініях
РІШЕННЯ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО КОРПОРАТИВНОГО СЕГМЕНТУ
ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗА РІШЕННЯМ
- Сервер IP-телефонії на базі HP ProLiant ML310Gen8 або його аналог;
- IP-телефони;
- Можливість підключення мобільних користувачів на iOS, Android або софтфона;
- Підключення оператора телефонії з багатоканальним телефонним номером;
- При необхідності можливе підключення номера 8-800;
- При необхідності можливе підключення в мережу Skype-аккаунта;
- Можливе підключення кнопки «Дзвінок з сайту»;
- Здійснення технічних робіт з налаштування IP-телефонії;
- Надання технічної підтримка протягом першого місяця після реалізації проекту.
ВАРІАНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ
перший | другий | третій |
|
|
|
При необхідності - ми можемо розробити індивідуальні проекту по IP-телефонії згідно Вашим побажанням і вимогам до мережі. Ви можете зв'язатися з представниками компанії і обговорити настройку конфігурацій для Вашого бізнесу.
МИ ГАРАНТУЄМО:
- аналіз вимоги і побажань Замовника по роботі Міні-АТС;
- підбір елементів системи, оформлення проекту комерційною пропозицією;
- узгодження технічного завдання та параметрів міні-АТС з Замовником, затвердження проекту;
- встановлення та налаштування обладнання в офісі Замовника;
- підключення багатоканальної телефонної лінії;
- пілотне тестування системи, здача проекту Замовникові;
- надання технічної підтримай.
ОСОБЛИВОСТІ ОПЛАТИ
Проводиться оплата вартості обладнання і проведених робіт: оплата робіт - або повністю, або з авансом 50%; повна оплата обладнання. Форма оплати - безготівковий розрахунок.
На регулярній основі після реалізації проекту проводиться оплата абонентської плати оператору телефонії: плата за виділення номера і телефонних ліній, оплата фактично здійснених дзвінків.
У разі необхідності - укладання Договору на надання послуг з тех-підтримки.
ЦІКАВО ЗНАТИ
- Можливо збереження вже наявних аналогових ліній від оператора через налаштування сервера і його додаткову комплектацію платою аналогових ліній.
- Розгортання рішення також передбачає підключення до системи корпоративної IP-телефонії віддалених співробітників. Їм будуть встановлені IP-телефони, через який буде здійснюватися підключення до офісного сервера Asterisk (міні-АТС). Номери віддалених співробітників можуть бути будь-якими, в т.ч. аналогічними номерами офісним співробітникам. Передбачена можливість переводити виклики як на Позаофісне співробітників, так і назад.
- Міні-АТС від Asterisk має стандартні функції перехоплення і перекладу дзвінка, а також конференц-зв'язок, друга лінія, опція «не турбувати» і ін.
- IP-телефони підключаються до компюьтерам без необхідності прокладки нових проводів в офісі. Організація телефон не смикати додаткової прокладки СКС.