Репитер GSM 4G в машину ICS20АКЕ-GD (підсилювач Gsm) 900 / 1800mHz
  • Хіт
    Рекомендуємо
  • Репитер GSM 4G в машину ICS20АКЕ-GD (підсилювач Gsm) 900 / 1800mHz

Репитер GSM 4G в машину ICS20АКЕ-GD (підсилювач Gsm) 900 / 1800mHz

На складі
Рейтинг:

На складі 7913
7 913грн.

  • Виробник: ICS
  • Модель: АВТО Усилитель GSM сигнала ICS20АКЕ-GD (репитер) 900/1800mHz

Доставка/Оплата
Гарантiя
Повернення
Угода

Двохдіапазонний автомобільний підсилювач Gsm 4G сигналу (ретрансляція в машину), працює в діапазонах 900 mHz і 1800 mHz одночасно.

Тобто даний ретранслятор однаково добре і якісно буде посилювати сигнал, як і в місті, так і в сільській місцевості.

Комплектується підсилювач gsm двома антенами (зовнішня на магнітному підставі - встановлюється на дах авто і внутрішня антена - в салон автомобіля).

Підключається ретрансляція (по харчуванню) до стандартного прикурювача в автомобілі (12 Вольт). Рекомендується перевірити напругу в прикурювача при старті двигуна (в деяких автомобілях відбувається «стрибок напруги», що може вивести з ладу обладнання, що не є гарантійним випадком).

На відео Ви можете побачити комплектацію авто-репитера 900/1800 мГц:

Схема розташування репитера і антен в машині:

ретрансляція в машину | www.digus.com.ua

Репитер gsm >>>

Авто Репітери (великий вибір) >>>

0 0

Куплений в цьому магазині: Ні

Установил усилитель в своей машине. Как и обещали связь существенно улучшилась как в городе, так и на трассах за городом. Удобно, что подключается питание в прикуриватель машины.

Моя оцінка:
Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
Я прочитав Умови Угоди і згоден з вимогами

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ АВТО репітери (УСИЛИТЕЛЬ МОБІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ В АВТОМОБІЛЬ):

• Радимо спочатку перевірити ретрансляція в машині в тестовому режимі: зовнішня магнітна антена встановлюється по центру даху машини, кабель пропускають в прочинене скло.

 

Зовнішня антена підключається до роз'єму в Репітер «OutDoor».

 

Внутрішня Антена підключається до разьему «Indoor» і розташовується всередині салону подалі від стекол.

 

Все тумблера на Репитер нижньому положенні «Off» - це робота репитера в максісальном посилення.

 

• Антени треба розташувати так, щоб сигнал з зовнішньої антени не перетинався з сигналом внутрішньої антени (при перетині сигналу з'являється ефект як: «Якщо піднести мікрофон до колонки - з'являється Свист» - ефект самозбудження).

 

• Індикація на Репітер: Світлодіод «Power» завжди горить «Зеленим» кольором (харчування підключено).

Світлодіод «Alarm» змінює колір від зеленого до червоного. Нормальний режим роботи репітра - індикатор «Alarm»: «Зелений» - мінімальне посилення, «Жовтий» - середнє посилення, «Помаранчевий» (не плутати з Червоним кольором) - максимальне посилення.

 

• Індикатор «Alarm» горить «Червоним» (отруйно Червоний колір) або «Маргай» - Сигнал помилки. Виправляється: 1) Переміщенням антен - так що б сигнал не перетинався між антенами; або 2) Ослабленням посилення на зовнішню і / або внутрішню антени.

 

• тумблер на Репітер: положення OFF - максимальне посилення, положення ON - включено ослаблення. UL5, UL10 - тумблера включають ослаблення на зовнішню антену (на даху машини). DL5, DL10 - тумблера включають ослаблення на внутрішню антену (в салоні машини).

 

• Якщо ретрансляція працює відразу в декількох діапазонах частот - тоді індикатори і тумблера дублюються на кожну частоту.

 

• Після тестової поїздки з репитером (за Містом в зоні невпевненого мобільного сигналу) і попередньому налаштуванні (положення тумблерів на Репітер і правильне розташування антен): автоелектрик (або самі) - укладаєте дроти по машині (наприклад під обшивку) і по можливості на харчування виводите окремий тумблер (ретрансляція в містах, де не потрібне посилення і є багато інших сторонніх сигналів краще вимикати - щоб ретрансляція не йшов в режим «Помилки»).

 

• Так само рекомендується перевірити напругу в прикурювача при старті двигуна (в деяких автомобілях відбувається «стрибок напруги», що може вивести з ладу обладнання, що не є гарантійним випадком).