Репитер GSM 4G в машину ICS20АКЕ-GD (підсилювач Gsm) 900 / 1800mHz
Двохдіапазонний автомобільний підсилювач Gsm 4G сигналу (ретрансляція в машину), працює в діапазонах 900 mHz і 1800 mHz одночасно.
Тобто даний ретранслятор однаково добре і якісно буде посилювати сигнал, як і в місті, так і в сільській місцевості.
Комплектується підсилювач gsm двома антенами (зовнішня на магнітному підставі - встановлюється на дах авто і внутрішня антена - в салон автомобіля).
Підключається ретрансляція (по харчуванню) до стандартного прикурювача в автомобілі (12 Вольт). Рекомендується перевірити напругу в прикурювача при старті двигуна (в деяких автомобілях відбувається «стрибок напруги», що може вивести з ладу обладнання, що не є гарантійним випадком).
На відео Ви можете побачити комплектацію авто-репитера 900/1800 мГц:
Схема розташування репитера і антен в машині:
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ АВТО репітери (УСИЛИТЕЛЬ МОБІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ В АВТОМОБІЛЬ):
• Радимо спочатку перевірити ретрансляція в машині в тестовому режимі: зовнішня магнітна антена встановлюється по центру даху машини, кабель пропускають в прочинене скло.
Зовнішня антена підключається до роз'єму в Репітер «OutDoor».
Внутрішня Антена підключається до разьему «Indoor» і розташовується всередині салону подалі від стекол.
Все тумблера на Репитер нижньому положенні «Off» - це робота репитера в максісальном посилення.
• Антени треба розташувати так, щоб сигнал з зовнішньої антени не перетинався з сигналом внутрішньої антени (при перетині сигналу з'являється ефект як: «Якщо піднести мікрофон до колонки - з'являється Свист» - ефект самозбудження).
• Індикація на Репітер: Світлодіод «Power» завжди горить «Зеленим» кольором (харчування підключено).
Світлодіод «Alarm» змінює колір від зеленого до червоного. Нормальний режим роботи репітра - індикатор «Alarm»: «Зелений» - мінімальне посилення, «Жовтий» - середнє посилення, «Помаранчевий» (не плутати з Червоним кольором) - максимальне посилення.
• Індикатор «Alarm» горить «Червоним» (отруйно Червоний колір) або «Маргай» - Сигнал помилки. Виправляється: 1) Переміщенням антен - так що б сигнал не перетинався між антенами; або 2) Ослабленням посилення на зовнішню і / або внутрішню антени.
• тумблер на Репітер: положення OFF - максимальне посилення, положення ON - включено ослаблення. UL5, UL10 - тумблера включають ослаблення на зовнішню антену (на даху машини). DL5, DL10 - тумблера включають ослаблення на внутрішню антену (в салоні машини).
• Якщо ретрансляція працює відразу в декількох діапазонах частот - тоді індикатори і тумблера дублюються на кожну частоту.
• Після тестової поїздки з репитером (за Містом в зоні невпевненого мобільного сигналу) і попередньому налаштуванні (положення тумблерів на Репітер і правильне розташування антен): автоелектрик (або самі) - укладаєте дроти по машині (наприклад під обшивку) і по можливості на харчування виводите окремий тумблер (ретрансляція в містах, де не потрібне посилення і є багато інших сторонніх сигналів краще вимикати - щоб ретрансляція не йшов в режим «Помилки»).
• Так само рекомендується перевірити напругу в прикурювача при старті двигуна (в деяких автомобілях відбувається «стрибок напруги», що може вивести з ладу обладнання, що не є гарантійним випадком).